Автомобилни производители се дистанцират от ADAC

Общи 22 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10330 посещения | без коментари

След като манипулациите около конкурса „Gelber Engel” (б.пр. „Жълт ангел“) станаха ясни на широката общественост, Volkswagen обяви, че няма да използва информация за отличието в рекламите си. Предпоставка за по-нататъшни изявления било „съвсем ясно разясняване на обстоятелствата в рамките на дейността на автомобилния клуб“, сподели говорител от Волфсбург. „На базата на тези резултатите от наше проучване ние ще решим каква ще бъде позицията ни относно наградата в бъдеще.“Дотогава VW няма да използва „жълтия ангел“ в рекламите си. Миналата седмица Golf получи наградата в категория „Любим автомобил на германците“. Малко по-късно от ADAC признаха, че точно в тази категория броят на гласовете е изкуствено завишен. Шефът на централата на Ford в Кьолн Бернард Матес също каза, че е „много разочарован от фалшификацията“, но приветства начина, по който ADAC си признава за аферата. Тя обаче нямало да навреди на бизнес-отношенията с организацията, която осигурява пътна помощ за автомобилите на американската марка.

 

Фейслифт за Smart Фейслифт за Smart
22 януари 2014
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте